Alla inlägg den 4 september 2009

Av Rebekah - 4 september 2009 09:26

Jag har ingen livsglädje alls längre . . . jag orkar inte leva . . . jag har allt . . . men jag är inte tillräcklig . . . hemska dumma människa är vad jag är :-( 

Jag klandrar mig själv otroligt mycket . . . vet det . . . alla säger det.

Men även om mitt liv ser perfekt ut så är det inte det . . . För intuti i mig så bor det en ledsen tjej som inte orkar. Jag har gått modell, i kläder för tusentals kronor. Jag älskar det!!! Jag älskar när kamerorna vände sig mot mig och alla såg mig!!! Det var den lyckligaste stunden i mitt liv! Jag kände mig värd livet och jag kände mig vacker!

men nu då . . . nu är hoppet borta . . . livsglädjen har tystnat . . . vågar jag låta alla se igen? Att jag håller på att dö, svälta ihjäl?

Jag vet inte . . . För den som sjukdom blott är givet är döden skönare än livet! Jag har levt med en sjuk kropp hela livet tillbrinkat mycket av min tid på sjukhuset . . . är livet värt att leva när man alltid är sjuk? Jag vet inte det . . . Jag orkar inte leva med smärtorna . . . medicinerna hjälper inte längre. Jag orkar inte kämpa . . . anorexian är min enda styrka!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards